Dato: 21. mars 2018

Skrevet av: Even Bolstad

HR Norges Årsmøte 2018

#MeToo, Omstilling, TV2 – og for øvrig et meget godt år for HR Norge

Alle så at omstilling kom til å bli et sentralt tema i 2017. Få så at oppgjør med seksuell trakassering skulle bli det samme. TV2 har stått oppe i begge disse utfordringene. I forbindelse med årsmøtet 25. april arrangerer HR Norge medlemsmøte hvor HR- og kommunikasjonsdirektør Sarah Willand snakker om «Omstilling og krise i fullt flomlys».

Les hva HR Norge kommenterte om TV2 sin nedbemanningsprosess – Ser ikke noe særlig kritikkverdig i TV2s nedbemanning

På årsmøtet vil du blant annet få høre at mange brukere, strålende evalueringer, fornyelse, regional utvidelse og god økonomi bidro til å gjøre 2017 til et av de beste årene noensinne for HR Norge. Her kan du lese Melding fra HR Norge om året 2017.

- HR Norge skal bli litt bedre hvert år. 2017 var et år hvor vi gjorde svært mye, leverte med kvalitet og løftet organisasjonen betydelig sett opp mot utfordringene og mulighetene som ligger foran oss, sier styreleder Tove Selnes. HR Norge er godt skodd for fremtiden både faglig, organisatorisk og økonomisk. Det er en spennende tid for HR faget og for HR Norge. Jeg gleder meg til fortsettelsen, sier Selnes.

Les mer om HR Norges Årsmøte her.

Les om HR Norge Vest (Bergen) sitt årsmøte 10. april her.