HR Analyser 2018

Hr Analyser 2018 Web
19
sep

Konferanse - Oslo

09:00 - 16:00

Medlemspriser
4600,-

Ikke-medlem priser
8100,-

Påmeldingsfrist 18.09.2018 09:00

    Sted

    KS Agenda

    Adresse: Haakon VIIs gate 9, 0161, Oslo

    KS Agenda - Google mapsÅpne Google-kart

    Arrangør

    HR Norge

    Telefon: +47 22 11 11 22

    E-post: hrnorge@hrnorge.no

    Nettsted: hrnorge.no

    Velkommen til HR Analyser 2018. Konferansen vil gi deg de nyeste trendene innenfor HR-analyser, samt konkrete verktøy til hvordan HR-data kan anvendes for å skape forretningsmessig verdi.

    I år tar vi blant annet opp:

    • HR-analyse trender 2018
    • Konkrete verktøy til hvordan du kan komme i gang med grunnleggende rapportering og HR-analyser
    • Hvordan koble HR-data til forretningsmessige parametere for å undersøke hva som virkelig skaper verdi
    • Skiftet fra årlige medarbeiderundersøkelser til «real time employee experience»
    • GDPR og etiske utfordringer med oppbevaring av data


    Rabatt for medlemmer: 

    • Ved påmelding før 12. juni får du som medlem 10 % rabatt på deltakeravgiften
    • Deltar 3 eller flere fra samme virksomhet, gir vi 20% rabatt på deltakeravgiften


    Startskuddet har gått for HR-analyse hos Gjensidige

    Hvordan komme i gang med HR analyser?

    • I Gjensidige er en av topp tre strategiske prioriteter «Utvikle organisasjon, medarbeidere og ledelse»
    • HR Analyse har blitt viktig for å skape faktabaserte diskusjoner og tiltak
    • Hva har vi lært av å starte arbeidet med HR-analyse og hva blir veien videre? 

    Marit Agner Matheson, Organisasjonsutvikler i Gjensidige


    HR-analyse som verktøy for å bedre kundeopplevelsen

    Telenor har gjort kombinerte analyser av HR data og kundedata. Hvorfor får noen kundebehandlere bedre tilbakemeldinger fra kundene enn andre?

    • Gir engasjerte ansatte bedre kundeopplevelser?
      Hvilken betydning har samarbeid og kunnskapsdeling for kundeopplevelsen? 
    • Hvilken rolle spiller autonomi og medvirkning? 
    • Hvordan kan bedrifter bruke data for å forbedre kundeopplevelsen?

      Jarle Moss Hildrum
      , Vice President, Telenor Research


    Kloning av «super-selgeren» ved bruk av data

    Kjøpmenn i Narvesen og 7-Eleven rekrutterer flere hundre salgsmedarbeidere til sine butikker hvert år. • Hvordan sikre en profesjonell og tidseffektiv prosess når en ny selger rekrutteres?

    • Reitan Convenience går analytisk til verks ved bruk av data for å redusere unødvendig turnover i butikk
    • Hvordan støtte sine kjøpmenn i å gjennomføre gode og effektive rekrutteringsprosesser

    Marit Sælid Johannessen, Direktør for HR og Kommunikasjon i Reitan Convenience Norway 



    Utstiller på kompetansetorget? 

    Ønsker du å være utstiller på kompetansetorget under konferansen, ta kontakt med Kjetil Hovda på tlf.: 91 59 56 30 eller e-post: kjetil.hovda@hrnorge.no 

    Hold deg oppdatert på det siste innen HR. 
    Meld deg på nyhetsbrevet vårt i dag!