Valg av HR-system

14
nov

Kurs - Oslo

09:00 - 16:00

Medlemspriser
4300,-

Ikke-medlem priser
7300,-

Påmeldingsfrist 13.11.2017 12:00

Påmeldingsfristen har utløpt

Sted

HR Norges lokaler

Adresse: Akersgata 34, 0180, Oslo

HR Norges lokaler - Google mapsÅpne Google-kart

Arrangør

HR Norge

Telefon: +47 22 11 11 22

E-post: hrnorge@hrnorge.no

Nettsted: hrnorge.no

Kurset vil dekke momenter virksomheten bør vurdere ved valg av HR-system. Hva trenger virksomheten av HR-systemet? Hva bør kravspesifikasjonen inneholde, og hvordan kan du sikre beslutningsstøtte i ledergruppen?

Når en virksomhet enten skal anskaffe et HR-system eller bytte ut et eksisterende HR-system, er det en omfattende prosess. Martin Jonassen er en uavhengig rådgiver som har spesialisert seg på å bistå virksomheter i nettopp disse prosessene.

I løpet av kurset vil deltakerne blant annet lære:

  • Hvordan du kartlegger virksomhetens behov fra HR-systemet
  • Hvordan du setter opp en behovsanalyse
  • Hva en kravspesifikasjon til systemleverandør bør inneholde
  • Hvordan velge hvilke løsning som best vil ivareta virksomhetens fremtidige behov
  • Om beslutningsstøtte og investeringssøknad
  • Om fordeler og ulemper med forskjellige anskaffelsesprosesser

Kursholder

Martin Jonassen er uavhengig rådgiver innenfor lønns- og personaldatasystemer og arbeidsprosesser knyttet til lønns- og personalfaget. Han har tidligere arbeidet som programmerer, fagkonsulent og prosjektleder innenfor fagområdet lønn/personal. Med fagkompetanse og teknisk forståelse gir Jonassen rådgivning til bedrifter som vurderer å bytte HR-system, outsource lønnstjenesten eller effektivisere lønns- og personalarbeid.

Relaterte saker

Hold deg oppdatert på det siste innen HR. 
Meld deg på nyhetsbrevet vårt i dag!