20160524 Dn Kronikk Korktavle Toppbanner

DN: Går glipp av de beste

20160524 Dn Kronikk Går Glipp Av De Beste Original

Dagens Næringsliv 24. mai 2016.

Even Bolstad fra HR Norge og Alisdair Munro i Virke signerte en felles kronikk fra de to organisasjonene som tar opp skadevirkninger ved offentliggjøring av offentlige søkerlister.

Kronikken stod på trykk i Dagens Næringsliv den 25. mai 2016.

Går Glipp Av De Beste I Stock 000028112214
Horingssvar Thumb Bilder Logo

Høringssvaret fra HR Norge, Virke og Lederne

Her kan du lese høringssvaret i sin helhet.

Hrn Ansatte 2019

HR Norge 2018: En sulten, sprek 60 åring

Fjoråret var et av de beste i HR Norge noensinne – kanskje det beste, sier daglig leder Even Bolstad før årsmøtet 25. april. Aldri har HR Norge levert så mye til så mange og med så høy kvalitet som i 2018. HR Norge har god økonomi og investerer i teknologi, tilbud og organisasjon. Vi er rett og slett stolte over resultatene i jubileumsåret vårt, sier han.

Sbdl 2 2019

Ny medlemsfordel: Rabatt på advokattjenester fra SBDL

Alle virksomheter trenger juridisk rådgivning fra tid til annen. I lang tid har HR Norge sine medlemmer kunnet få rådgivning via telefon fra en av SBDL sine dyktige advokater. Men av og til er ikke en halvtime nok. Nå får HR Norge sine virksomhetsmedlemmer mellom 10 og 15% rabatt dersom de trenger ytterligere hjelp i arbeidsrettslige spørsmål.

Bli Medlem 2

Tips til hvordan du kan bruke medlemsfordelene dine

Det er stadig flere som finner det nyttig å være medlem av HR Norge. Hos oss får du tilgang til et stort HR-nettverk, kompetansepåfyll, råd og hjelp når du trenger det. Her er noen tips til hvordan du kan utvikle HR i din virksomhet ved å bruke medlemskapet ditt aktivt.