2015-11-22-E24 Kommentar Slik rekrutterer du sosiale medier Hans Petter Stub toppbanner

E24: Tips om rekruttering i sosiale medier

Når du ikke lykkes med å fange oppmerksomheten til potensielle nyansatte i sosiale medier, kan det hende at det er tematikken du velger som ikke lander hos målgruppen.

Hans Petter Stub, som tidligere har bidratt i HR Norges temahefte om employer branding, er spaltist i E24, og skriver i siste spalte om employer branding og sosiale medier.

«Å lese om hvordan det er å jobbe hos ulike virksomheter er langt ned på listen over tema folk flest er interessert i. Det er bare å innse realitetene. Men det er i alle fall noen triks som kan brukes for å få så mye oppmerksomhet som mulig.»

Tricksene kan du lese mer om i E24. Er du medlem kan du også laste ned vårt temahefte om employer branding (se under).

Employer Branding

Alt du trenger å vite om Employer Branding