HR-konferansen for offentlig sektor 2021 - Digitalt
Foredragsholdere
Anthony Giddens er verdenskjent britisk sosiolog og politiker. Han har utgitt over 40 bøker og svært mange artikler, og er blant de mest siterte nålevende forfatterne innen samfunnsvitenskap og humaniora. Giddens har siden 2004 hatt en posisjon i det britiske Overhuset som Baron Giddens. Han var rådgiver for den britiske statsministeren Tony Blair.
Foredrag:
Covid-19, AI and the Future of Work (in English)
«Fremtiden er ikke det den pleide å være» sa den amerikanske satirikeren Yogi Berra. Ingen utsagn passer bedre til vår tid – en verden preget av rask endring og globalisert på måter ingen har opplevd før. Pandemien ser ut til å være bakteppet for alt, men den reflekterer egentlig mye brede endringer i samfunnet vi lever i.
- Hvilke store krefter sveiper over verden?
- Forestillingen om «en karriere» er truet
- Dype endringer som påvirker kjønn og etnisitet som igjen direkte påvirker arbeidslivet
Louise Bringselius er førsteamanuensis i management studies og forsker ved Lunds universitet i Sverige. Hun har forsket på offentlig sektor i nærmere 20 år og var forskningsleder i den statlige utredningen Tillitsdelegationen. Bringselius har skrevet flere bøker om tillitsbasert styring og tillitsbasert lederskap og er i dag ledende på området i Sverige. Hun har også erfaring fra stillinger i privat og offentlig sektor, og har blant annet sittet i ledergruppen for HR ved en av Sveriges største offentlige arbeidsgiver, nemlig Region Skåne med 36 000 ansatte.
Foredrag:
Brukervennlige tjenester gjennom tillitsbasert ledelse
Med tillit som ledelsesfilosofi står medborgeren i sentrum. Når medborgerens behov blir styrende trengs det mindre byråkrati, og tjenester kan samskapes med de vi er til for. Bringselius har forsket på tillit i offentlig sektor i en årrekke, og vil dele fra sin anerkjente forskning.
- Tillitsbygging er et ansvar for alle i virksomheten
- For å bygge tillit må medarbeidere se seg som samskapere i relasjon til medborgerne
- Hvordan lykkes med organisasjonsutvikling med utgangspunkt i medborgernes behov?
Morten Müller-Nilssen er konserndirektør for organisasjon og stab i Vy-konsernet. Han har arbeidet i Vy - tidligere NSB - siden 2015, og er særlig opptatt av organisasjonsendring og -utvikling i konsernets arbeid med å tilpasse seg en ny transportsektor. Tidligere har Müller-Nilsen vært HR-direktør i Statkraft, administrerende direktør i et konsulentselskap og organisasjonsrådgiver i over 20 år. Han er utdannet psykolog fra Universitetet i Oslo.
Arbeidslivspanel: Å eie eller leie kompetanse?
Muligheter og utfordringer med tilknytningsformer
Virksomhetene ønsker seg fleksibilitet. Midlertidige tilsettinger, konsulenter og samhandlingsreformer av forskjellige slag har lenge vært under lupen. Så kom korona og demonstrerte for alle av oss mulighetene som ligger i teknologi og fjernarbeid. Hvordan bør virksomhetene innrette seg for å utnytte mulighetene og samtidig unngå fallgruvene rundt fleksibilitet?
Med Trond R. Karlsen, generalmajor (p). Modereres av Even Bolstad.
Trond Karlsen har hatt noen av de tyngste lederstillingene som er i Forsvaret, både nasjonalt og internasjonalt. Han var på det tidspunktet han ble utnevnt en av Norges yngste generaler, og har etter den tid besatt stillinger som sjef for Forsvarets Logistikkorganisasjon, Norsk militær representant i SHAPE (NATO) og Direktør for logistikk- og ressursdivisjonen i NATO. Karlsen er utdannet ved Sjøkrigsskolen Intendanturlinjen, Forsvarets Stabsskole og Forsvaret Høyskole.
Arbeidslivspanel: Å eie eller leie kompetanse?
Muligheter og utfordringer med tilknytningsformer
Virksomhetene ønsker seg fleksibilitet. Midlertidige tilsettinger, konsulenter og samhandlingsreformer av forskjellige slag har lenge vært under lupen. Så kom korona og demonstrerte for alle av oss mulighetene som ligger i teknologi og fjernarbeid. Hvordan bør virksomhetene innrette seg for å utnytte mulighetene og samtidig unngå fallgruvene rundt fleksibilitet?
Med Morten Müller-Nilssen, konserndirektør organisasjon og stab i VY-gruppen. Modereres av Even Bolstad.
Mads Nordmo Arnestad er psykolog og førsteamanuensis ved BI Bergen. Han er en populær og engasjerende formidler, som har vunnet foreleserprisen på både BI og NHH. Aktive, engasjerende og morsomme læringsopplevelser er noe han brenner for!
Foredrag:
Live! Å skape kultur for kompetansedeling
Kompetansen til hver enkelt ansatt er organisasjoners største konkurransefordel. Samtidig er det mange arbeidstakere som opplever at de har kompetanse som ikke blir brukt. På hvilke måter kan HR sikre at man best mulig utnytter kompetansen som finnes i virksomheten?
• Hva er pro-sosial motivasjon og hvorfor er det relevant for å lykkes med kompetansedeling?
• Hvordan kan du mobilisere ubrukt kompetanse?
• Hvordan legge til rette for en deling- og hjelpsomhetskultur?
Therese E. Sverdrup PhD, er prorektor for nyskapning og utviklingsarbeid og førsteamanuensis ved NHH. Hennes forskningsinteresser er innenfor temaer som ledelse, teamarbeid, den psykologiske kontrakten og relasjoner på arbeidsplassen. Hun er tilknyttet FOCUS-programmet ved NHH, der formålet er å gjennomføre ulike forskningsprosjekter i samarbeid med næringslivet.
Foredrag:
En introduksjon til agile team
De senere årene har vi sett en sterk interesse for å implementere agile arbeidsmetoder i norske virksomheter. Men hva er egentlig agile team og smidig arbeidsmetodikk? I dette innlegget vil du få en innføring i hva agile team er, hvilke muligheter det gir og hvilke dilemmaer man kan møte på.
- Hva menes med agile team, og hva er typiske fordeler?
- Hvilke utfordringer og dilemmaer kan man oppleve når man bruker agile team?
- Hvordan kan man lede agile team?
- Hvilken rolle spiller HR i en agil organisering?
Bjørn Gundersen er fagdirektør i område for helsetjenester i Folkehelseinstituttet. Han er del av områdeledelsen og har ansvar for organisasjonsutvikling og digitalisering. Gundersen har lang erfaring fra næringslivet, blant annet gjennom ulike lederjobber i Ericsson, som har gitt erfaring med prosjektbasert organisering og endringsprosesser.
Foredrag:
Fra hierarkisk organisasjon til lagbasert organisering
Området for helsetjeneste i FHI så behov for en mer smidig organisering for å levere hyppigere og bedre produkter. De gikk for en lagbasert organisering, og dette har representert en stor kulturendring. Nå, to år etter innføringen, er de klare for å reflektere rundt hva de har lykkes med og hva som har vært utfordrende.
- Endring – en øvelse i utholdenhet og tålmodighet
- Hva forsøker vi å oppnå og hvordan gjør vi det?
- Hvilke utfordringer følger med, og hvordan møter vi disse?
Med Norveig R. Weider, HR-direktør, begge ved Folkehelseinstituttet
Norveig Retterholt Weider er HR-direktør i Folkehelseinstituttet, hvor hun har vært siden 2015. Hun har strategisk og operativ erfaring innenfor hele bredden av HR-området, og har vært i både privat og statlig sektor. Før Norveig startet i Folkehelseinstituttet var hun HR-sjef i Hovedorganisasjonen Virke. Videre har hun omfattende erfaring fra større og mindre omstillings- og nedbemanningsprosesser.
Foredrag:
Fra hierarkisk organisasjon til lagbasert organisering
Området for helsetjeneste i FHI så behov for en mer smidig organisering for å levere hyppigere og bedre produkter. De gikk for en lagbasert organisering, og dette har representert en stor kulturendring. Nå, to år etter innføringen, er de klare for å reflektere rundt hva de har lykkes med og hva som har vært utfordrende.
- Endring – en øvelse i utholdenhet og tålmodighet
- Hva forsøker vi å oppnå og hvordan gjør vi det?
- Hvilke utfordringer følger med, og hvordan møter vi disse?
Med Bjørn Gundersen, fagdirektør, begge ved Folkehelseinstituttet
Thomas Braut Svendsen er advokat og partner i Advokatfirmaet SBDL, hvor han hovedsakelig arbeider med arbeidsrett og tilgrensende rettsområder. Han har tidligere vært seniorrådgiver i NAV. I tillegg til alminnelig advokatpraksis og foredragsvirksomhet er Braut Svendsen medforfatter av blant annet arbeidsrettsboken Arbeidslivets spilleregler.
Foredrag:
Jus: Oppsigelse av statsansatte på grunn av underprestering
Av ulike årsaker kan arbeidsgiver oppleve at arbeidstakere underpresterer. Når underpresteringen foregår over tid og når et visst nivå, vil arbeidsgiver kunne se seg nødt til å gå mot en avslutning av arbeidsforholdet. Etter statsansatteloven § 20 kan en statsansatt sies opp dersom den ansatte på grunn av vedvarende mangelfull arbeidsutførelse er uskikket for stillingen.
- Kort om prøvetid i staten
- Hva er «mangelfull arbeidsutførelse»?
- Hva skal til for å kunne si opp en statsansatt på grunn av mangelfull arbeidsutførelse?
- Hvordan kan oppfølgingen av arbeidstakere legges opp slik at arbeidsgiver både tilrettelegger for at arbeidstaker lykkes og samtidig sikrer arbeidsgiver handlingsrom med hensyn til en eventuell oppsigelse?
- Personaloppfølgning og ledelse ved hjemmekontor – utfordringer og tiltak
Med Kristian Foss Aalmo, advokat i SBDL
Kristian Foss Aalmo er advokat spesialisert i arbeidsrett. Aalmo har opparbeidet bred erfaring med å yte bistand til arbeidsgivere i omstilling- og nedbemanningsprosesser, individuelle oppsigelsessaker og om generell arbeidsrett. Aalmo har også erfaring fra granskninger og faktaundersøkelser i privat, statlig og kommunal sektor.
Foredrag:
Jus: Oppsigelse av statsansatte på grunn av underprestering
Av ulike årsaker kan arbeidsgiver oppleve at arbeidstakere underpresterer. Når underpresteringen foregår over tid og når et visst nivå, vil arbeidsgiver kunne se seg nødt til å gå mot en avslutning av arbeidsforholdet. Etter statsansatteloven § 20 kan en statsansatt sies opp dersom den ansatte på grunn av vedvarende mangelfull arbeidsutførelse er uskikket for stillingen.
- Kort om prøvetid i staten
- Hva er «mangelfull arbeidsutførelse»?
- Hva skal til for å kunne si opp en statsansatt på grunn av mangelfull arbeidsutførelse?
- Hvordan kan oppfølgingen av arbeidstakere legges opp slik at arbeidsgiver både tilrettelegger for at arbeidstaker lykkes og samtidig sikrer arbeidsgiver handlingsrom med hensyn til en eventuell oppsigelse?
- Personaloppfølgning og ledelse ved hjemmekontor – utfordringer og tiltak
Med Thomas Braut Svendsen, advokat og partner i SBDL
Tore Lerheim er advokat og partner i Homble Olsby | Littler. Han rådgir norske og utenlandske klienter på alle nivåer og innenfor alle sektorer, herunder også fagforeninger. Lerheim arbeider hovedsakelig med kollektiv og individuell arbeidsrett, pensjonsrett og prosedyre. Lerheim har vært advokat i Wikborg Rein og i Tekna - teknisk-naturvitenskapelig forening, og har møterett for Høyesterett.
Foredrag:
Jus: Endringer i stilling, arbeidsoppgaver og ansvar for ansatte
Arbeidsgivere vil ofte se behov for å foreta endringer i et arbeidsforhold. Slike endringer kan ofte oppleves negativt av de berørte ansatte. Det er derfor viktig at arbeidsgiver foretar grundige og konkrete vurderinger av endringsadgangen og hvordan endringsprosessen best kan gjennomføres.
- Hvilke forhold er det som avgjør arbeidsgivers adgang til å endre stilling, arbeidsoppgaver og ansvar for de ansatte? Når kan en ansatt "omplasseres"?
- Hvilken betydning har den såkalte "grunnpregstandarden"?
- Er det forskjeller mellom statlige og kommunale arbeidsgiveres endringsadgang? Har statsansatteloven § 16 endret noe på tidligere rettstilstand?
- Hvordan kan endringen gjennomføres i praksis og med så liten risiko som mulig?
Andreas Tungland daglig leder i RemoteWork er utdannet softwareingeniør fra Universitetet i Oslo, samt uteksaminert fra Kaospilotene i Aarhus. De siste fem årene har han planlagt og gjennomført hundrevis av arbeidsprosesser, både fysisk og digitalt.
Foredrag:
Bli best på digitale workshops
De siste månedene har løsninger for kreativ problemløsning på nett eksplodert. Men hva krever dette av deg som skal være fasilitator, og hvordan kan man fasilitere digitale workshops best mulig?
- · Hva kjennetegner gode kreative problemløsningsprosesser?
- · Hva er styrkene og svakhetene ved å gjøre det digitalt?
- · Lær deg enkle grep for god digital møteledelse
Kristine Blixrud har over 20 års erfaring med organisasjon- og lederutvikling fra næringslivet, primært som konsulent hos Accenture og som leder for Human Resources i IT-bransjen. Hun driver i dag selskapet Bell Organizaton & Leadership AS. Blixrud er utdannet siviløkonom med videreutdannelse innenfor psykologi og ledelse. Hun er også Instruktør i oppmerksomhetstrening, utdannet fra Scandinavian Centre for Awareness Training.
Foredrag:
Ta en pause: Oppmerksomhetstrening
Det kan være nyttig å gi seg selv et mentalt avbrekk underveis i konferansedagen. Oppmerksomhetstrening er en veldokumentert strategi for å redusere stress og øke livskvaliteten. I denne korte workshopen vil du gjøre praktiske øvelser og lære teknikker som du kan benytte i din hverdag, både på jobb og hjemme.
- Hva er oppmerksomhetstrening og hvordan bruke det i hverdagen?
- Fra autopilot til tilstedeværelse
- Praktiske tips og øvelser
Henning Bang er siviløkonom (NHH) og psykolog, og arbeider som førsteamanuensis ved Psykologisk institutt, Universitetet i Oslo hvor han forsker på og underviser om team og ledelse. Han har de siste 30 årene hjulpet en rekke team og arbeidsgrupper i å utvikle seg, og har særlig spesialisert seg på utvikling av ledergrupper. Bang tok doktorgrad på effektivitet i ledergrupper i 2010, og har sammen med organisasjonspsykolog Thomas Nesset Midelfart skrevet boka ”Effektive ledergrupper” som er solgt i over 12.000 eksemplarer. I tillegg har han skrevet bøkene ”Organisasjonskultur” og ”Organisasjonskultur i praksis”, samt en rekke artikler om team, kultur og karakterstyrker.
Foredrag:
Hvilke grep kan du ta for å påvirke organisasjonskultur?
De fleste virksomheter vil innimellom oppleve behov for å utvikle eller endre på kulturen som har etablert seg i organisasjonen. Samtidig har mange av oss erfart hvor vanskelig det kan være å få til kulturell endring. I dette innlegget får du et knippe med tips til hva du kan gjøre for å påvirke kulturen i din organisasjon.
- Hva er organisasjonskultur?
- Når er det behov for å gjøre noe med kulturen som har etablert seg i en virksomhet?
- Hvilke virkemidler kan man benytte for å påvirke og utvikle kulturen i en organisasjon?
Megan Reitz er professor i ledelse og dialog ved Hult Ashridge Executive Education. Hun er også fasilitator, lærer, coach, forsker og forfatter, og brenner for å utforske og forbedre interaksjon på arbeidsplassen. Reitz har blitt kåret av HR Magazine og Thinkers50 til å være en av de største tenkerne innen ledelse og forretning.
Foredrag:
The cost of silence: How HR should speak up (in English)
Om en organisasjon skal være smidig, nyskapende og virkelig inkluderende er det avgjørende at ansatte våger å snakke og blir hørt. Men mange organisasjoner har “samtalevaner” som verdsetter visse stemmer og opprettholder stillhet hos andre. Valgene vi tar om å snakke eller tie, og om å lytte eller avvise andres meninger, former hvem vi er og kulturen i organisasjonene våre.
- Hva påvirker samtalevaner på individ-, team- og organisasjonsnivå?
- HR sin rolle i å endre samtalevaner og gi råd om hvordan man kan si ifra, bli hørt og skape inkluderende praksiser
- Hvordan kan HR finne sin stemme og hjelpe ansatte med å finne sin?
Pål Molander er direktør ved Statens arbeidsmiljøinstitutt (STAMI), som er det nasjonale kunnskapsorganet for arbeidsmiljø og helse i Norge. Molander sitter, og har sittet, i en mengde råd og utvalg på arbeidslivsområdet i Norge og internasjonalt, senest i arbeidstidsutvalget.
Foredrag:
Hvordan utvikle et godt arbeidsmiljø?
At rammebetingelsene for arbeidet endrer seg når vi er på hjemmekontor er sikkert. Men hva vet vi egentlig om hvilke konsekvenser det har for arbeidsmiljøet når vi jobber hjemmefra? Molander vil ta en forskningsbasert tilnærming til dette spørsmålet, og gå inn på hva som skal til for å utvikle et godt arbeidsmiljø.
- Hva sier den nyeste forskningen på fjernarbeid?
- Hvordan fremme produktivitet?
- Hvordan lede og følge opp medarbeidere på en best mulig måte?
- Praktiske og konkrete råd for HR
Annette Selmer er advokat med egen advokatpraksis og autorisert konfliktmegler. Hun arbeider blant annet som rådgiver for ledere i staten ved håndtering av vanskelige personalsaker, omorganisering og liknende. Hun har lang erfaring fra staten, blant annet som seniorrådgiver i AAD, dommer i Oslo skifterett og som avdelingsdirektør i Justisdepartementet. Selmer er medforfatter av boken Norsk Tjenestemannsrett.
Foredrag:
Jus: Krenkelser i arbeidslivet – hva er påregnelig og hva er kritikkverdig?
Påstander om mobbing, trakassering og utilbørlig opptreden fremsettes i ulike sammenhenger. Som arbeidstaker skal man være beskyttet mot ulike former for krenkelser på arbeidsplassen. Samtidig må man regne med forskjellsbehandling, pålegg om å utføre oppgaver man ikke ønsker, konflikter osv. Hvor går grensen mellom det som er påregnelig og det som er uakseptabelt?
- Er lovverket villedende og egnet til å skape usikkerhet og urealistiske forventninger?
- Eksempler fra rettspraksis
- Hvordan bør en medarbeider melde fra hvis man opplever noe som en uakseptabel krenkelse?
- Hvordan bør ansvarlig leder håndtere slik informasjon?
Elin Ødegård er HR-sjef i Arkivverket. Hun er utdannet jurist og jobbet som advokat i mange år før hun tok skrittet over til en mer variert HR-karriere. Ødegård har lang erfaring med strategisk HR, lederutvikling og endringsprosesser i offentligeide virksomheter, i tillegg til individuell og kollektiv arbeidsrett. Hun har tidligere jobbet ved Akershus universitetssykehus og i Arbeidsgiverforeningen Spekter, før hun tiltrådte som HR-sjef i Arkivverket i januar 2020.
Foredrag:
Fleksibelt arbeidsliv blant kilometervis med papir?
Arkivverket er Norges hukommelse. I kjelleren har de landets eldste dokument, men lengre opp i etasjene jobber de med kunstig intelligens. De har fortiden i kjelleren, hodet i nåtiden, og jobber for fremtiden. Det som opptar de mest, er hvor de skal fremover. Nå jobber de for å finne ut hvordan de kan lykkes med fleksibilitet for sine ansatte og nå målene sine.
- Hvordan jobber Arkivverket systematisk for å legge til rette for fleksible løsninger i et arbeidsliv i endring?
- Hvordan setter de medarbeidernes behov i fokus gjennom tjenestedesign?
- Hva gjør de for at utviklingsarbeidet skal bli en del av hverdagen, og ikke noe man gjør «på siden»?
Trine E. Eiken er Fagansvarlig for organisasjonsutvikling i Statsbygg. Hun har lang erfaring med ledelse av omstillings- og utviklingsprosjekter og er spesielt engasjert i hva som skal til for å få ut effektene av det man gjør og skape reell endring. Hun er utdannet cand.polit med hovedfag i psykologi fra NTNU.
Foredrag:
Strategisk lederutvikling i Statsbygg
Hvordan kan HR gjennom lederutvikling sikre at lederne realiserer strategiske mål? Statsbyggs nye lederprogram skal styrke ledernes gjennomføringskraft og gi virksomheten høyere måloppnåelse på strategi og utviklingsinitiativer. Sentrale temaer er blant annet:
- Mangfold og inkludering: Hvordan kan lederne inkludere og motivere alle medarbeidere til å bidra?
- Realisering av strategi: Hvordan skal lederne få til effektiv samhandling på tvers av fag og funksjoner?
- Endringskultur: Hvordan lede agilt og skape kultur for innovasjon og endring?
Barbro Voss er Fagansvarlig for kompetanseutvikling i Statsbygg. Hun har lang erfaring med organisasjonsutvikling, prosjektledelse og strategisk kompetanseutvikling i både privat og offentlig sektor. Hun er spesielt opptatt av kultur og praksis for erfaringsdeling i endrings- og utviklingsprosesser. Voss er utdannet cand.polit med hovedfag i pedagogikk fra Universitetet i Oslo.
Foredrag:
Strategisk lederutvikling i Statsbygg
Hvordan kan HR gjennom lederutvikling sikre at lederne realiserer strategiske mål? Statsbyggs nye lederprogram skal styrke ledernes gjennomføringskraft og gi virksomheten høyere måloppnåelse på strategi og utviklingsinitiativer. Sentrale temaer er blant annet:
- Mangfold og inkludering: Hvordan kan lederne inkludere og motivere alle medarbeidere til å bidra?
- Realisering av strategi: Hvordan skal lederne få til effektiv samhandling på tvers av fag og funksjoner?
- Endringskultur: Hvordan lede agilt og skape kultur for innovasjon og endring?
Heidi Wittrup Djup er psykologspesialist og daglig leder ved Klinikk for krisepsykologi i Bergen. Hun har etterutdanning innen traumepsykologi, samfunnspsykologi og organisasjon og ledelse, og er en mye brukt foredrags- og kursholder innen krisepsykologi og ledelse. Gjennom klinikkens beredskapsavtaler med offentlig og privat sektor, har hun vært involvert i den psykososiale oppfølgingen og krisehåndteringen ved flere alvorlige hendelser. Djup er særlig opptatt av hvordan system- og tjenesteutvikling kan gi forebyggende og helsefremmende effekter.
Foredrag:
Personalomsorg og kollegastøtte ved langvarig slitasje
Langvarige belastninger kan føre til stressreaksjoner og negative konsekvenser for både enkeltansatte og arbeidsmiljøet. Betydningen av å tilrettelegge for egenomsorg, kollegastøtte og trygg personalomsorg, er viktig både for å forebygge slitasje og for å sikre god ivaretakelse for dem som kjenner slitasjens grep.
- Hvilke sider ved arbeidet gjør oss sårbare?
- Hvordan ta vare på den enkelte og hvordan ta vare på teamet?
- Hva er god personalomsorg i en krevende arbeidssituasjon?
Even Bolstad er daglig leder i HR Norge, president i EAPM, den europeiske paraplyorganisasjonen for HR-organisasjoner i 35 land og styremedlem i den globale overbygningen WFPMA. Han har faglig bakgrunn i skjæringspunktet ledelse, strategi, økonomi og arbeidsrett. Bolstad er internasjonal foredragsholder og deltar ofte i debatter rundt HR-relaterte spørsmål. Han er særlig opptatt av hvordan man skal kunne skape gode resultater for virksomheten gjennom å lede og utvikle mennesker og organisasjonen de er en del av.
Mye er forandret siden mars. Den pågående pandemien gir oss rom for å stille spørsmål, tenke nye tanker og etablere nye prosesser. Vi trenger påfyll og å skape noen nye, felles referanserammer. I tillegg trenger vi variasjon. Vi tror HR-konferansen for offentlig sektor 2021 er en god arena for alt dette, og mer til.
Du får mer av dette:
- Å lykkes med fleksibilitet på arbeidsplassen
- Organisasjonskultur - hvordan kan du påvirke den?
- Hva er avgjørende for et godt arbeidsmiljø?
- De viktigste arbeidsrettslige problemstillingene
- Kompetansedreining og kompetansedeling
I år vil HR-konferansen for offentlig sektor gå over to dager, og alle deltar digitalt. Det faglige programmet starter hver dag kl. 09:00 og vil vare til ca. kl. 13:30.
Har du ikke mulighet til å delta alle dager «live»?
Fortvil ikke – du får tilgang til alt innholdet i hele to uker etter gjennomføringen. Du kan få med deg det du ikke rakk, eller se spesielt gode foredrag på nytt.
Pris | Medlem | Ikke-medlem |
---|---|---|
Ordinær pris | 4450 | 7950 |
Pris tom 10. desember | Pris fra 11. desember tom 5. januar | Pris etter 5. januar |
---|---|---|
3450 | 3950 | 4450 |
Er du ikke medlem? Les mer om medlemskap og fordeler her.
Synlighet
Ønsker din virksomhet synlighet ovenfor deltakere på HR-konferansen for offentlig sektor 2021? Er du interessert i å få mer informasjon om mulighetene, ta kontakt med Kjetil på tlf: 91595630 eller e-post: kjetil.hovda@hrnorge.no
Tilgang etter konferansen er over
Får du ikke tid til å se alt disse dagene? Fortvil ikke! Du får tilgang i to uker etter gjennomføringen.
Er du ikke medlem?
Som medlem får du medlemspris og tilgang til en rekke verktøy, kompetansetilbud og andre medlemsfordeler som du kan dra nytte av i virksomheten din.
-
Dato:20.-21. jan. 2021
-
Hvor:Digitalt
-
Tid:09:00 - 13:30
-
Medlemspris:4.450,-Ikke-medlem:7.950,-
-
PåmeldingsfristPåmelding avsluttet.