Et dypdykk i Employer branding
Hvordan engasjere dine ledere i arbeidet med employer branding? I denne webcasten viser Kate Ingram, tidligere Vice-President Recruitment & Employer Branding i Orkla, hvordan man benyttet en topp-down tilnærming for å engasjere ledere og etablere Orkla sitt første employer brand og deretter startet arbeidet med å bygge et autentisk employer brand innenfra og ut.
Torsdag - 03. desember 2020
Temaer som dekkes i webcasten er:
- Hvordan skape en «burning platform» som lederne ikke kan ignorere?
- Skape grunnleggende forståelse for employer branding og hvorfor ledere må bruke denne i sin lederrolle.
- Viktigheten av følelsesbasert kommunikasjon og forståelsen at HVORDAN du sier ting er viktigere en HVA du sier.
- Hvordan skape sosiale ledere i organisasjonen som kan bruke sosiale medier for å kommunisere ditt employer brand?
Ønsker du å lese hele artikkelen må du være medlem i HR Norge
Logg inn
Flere artikler
Employer branding
Hvordan møter vi de yngre generasjoner i arbeidslivet?
Employer branding
Vær tro mot visjonen i kampen om kompetanse
Employer branding
5 tips til god offboarding