Megan Reitz er professor i ledelse og dialog ved Hult Ashridge Executive Education. Hun er også fasilitator, lærer, coach, forsker og forfatter, og brenner for å utforske og forbedre interaksjon på arbeidsplassen. Reitz har blitt kåret av HR Magazine og Thinkers50 til å være en av de største tenkerne innen ledelse og forretning.
Foredrag:
The cost of silence: How HR should speak up (in English)
Om en organisasjon skal være smidig, nyskapende og virkelig inkluderende er det avgjørende at ansatte våger å snakke og blir hørt. Men mange organisasjoner har “samtalevaner” som verdsetter visse stemmer og opprettholder stillhet hos andre. Valgene vi tar om å snakke eller tie, og om å lytte eller avvise andres meninger, former hvem vi er og kulturen i organisasjonene våre.
- Hva påvirker samtalevaner på individ-, team- og organisasjonsnivå?
- HR sin rolle i å endre samtalevaner og gi råd om hvordan man kan si ifra, bli hørt og skape inkluderende praksiser
- Hvordan kan HR finne sin stemme og hjelpe ansatte med å finne sin?